6/7/20

Επιμένοντας στη μινόρε πλευρά του ραδιοερασιτεχνισμού

Δηλαδή στο QRP. Κυνηγώντας με 5W σταθμό από τη Santa Lucia:


Κάποια στιγμή που βελτιώθηκε η διάδοση "εισακουστήκαμε":


Αλλά ο σταθμός έκανε άλλο qso. Δοκιμάσαμε και σήμερα αλλά τπτ:




SV2AEL/8 EU-174
Παρά τη ζέστη στο shack έκανα κάποιες προσπάθειες. Τα σήματα του σταθμού δεν έφθαναν πάντοτε στην κεραία μου:






Οπότε το qso δεν ευδοκίμησε, κρίμα. Τουλάχιστον το EU-174 υπάρχει στο ημερολόγιο σταθμού. Ελπίζω ο συνάδελφος να απόλαυσε την ενεργοποίηση από την Αμουλιανή, το ενδιαφέρον των ξένων σταθμών δεν ήταν λίγο.

Κατά τα άλλα το σ/κ λίγα qso καταχωρήθηκαν στο ημερολόγιο:




HamQSLer

Για δύο από τα τελευταία qso μου έλαβα άμεσα ηλ. κάρτα επιβεβαίωσης στο e-mail μου. Αυτές τυπώθηκαν από το ως άνω πρόγραμμα που δίνει διάφορες δυνατότητες δημιουργίας qsl κάρτας κλπ. Όντως οι συνάδελφοι σχεδίασαν ωραίες κάρτες:




Ίσως για κάποιους να είναι ευχάριστη η παραλαβή ηλεκτρονικών καρτών ή ακόμη και χάρτινων. Προσωπικά με ενδιαφέρει η επιβεβαίωση στο Lotw και μόνο σε αυτό. Με αυτό τον τρόπο τα qso επιβεβαιώνονται ηλεκτρονικά και ανέξοδα χωρίς περιττές γραφειοκρατίες κλπ. Θυμίζω πως όποιος συνάδελφος κυνηγά βραβεία dxcc αναγκάζεται να προσκομίσει της χάρτινες κάρτες σε έναν card checker και μετά να της ανεβάζει ηλεκτρονικά στο Lotw καταβάλλοντας και κάποιο αντίτιμο. Ενώ αν είχαν οι συνάδελφοι στείλει αρχείο στο Lotw όλα αυτά θα γίνονταν χωρίς κόπο και ανέξοδα. Άσε δε που εδώ και κάποιο καιρό στη χώρα μας δεν υπάρχει card checker και πρέπει να στέλνεις τις κάρτες σε γειτονικές χώρες...

Κάποιοι στέλνουν ομολογουμένως ωραίες κάρτες αλλά εγώ δεν έχω χόμπι συλλογής και δεν εντυπωσιάζομαι από χάρτινες κάρτες δίκην ιθαγενούς προηγουμένων αιώνων. Μου αρκεί οι επιβεβαιώσεις να γίνονται ηλεκτρονικά στο Lotw και να ενημερώνω με αυτές το ηλεκτρονικό ημερολόγιο  σταθμού - Logger32 που τηρώ. Τόσο απλά.