3/7/17

Συμβαίνουν και αλλού

Χθες η ψυχρολουσία ήταν όταν έφθασα στον Υμμητό να απαγορεύεται η πρόσβαση λόγω κινδύνου πυρκαιγάς. Μπορεί να μη μου άρεσε αλλά οι λόγοι ήταν προφανής.
Στην αντίπερα όχθη του ωκεανού ο Larry όμως δεν κατάφερε να εισέλθει στο πάρκο επειδή, η κυβέρνηση της πολιτείας τα είχε κλείσει. Λόγω μη ύπαρξης συμφωνία στον προυπολογισμό. Που να συμβεί αυτό σε εμάς, να κλείσουν φορείς του δημοσίου λόγω ανεπάρκειας προυπολογισμού...






LOTW
Κάθε τρίμηνο περίπου ανεβάζω αρχείο στο Lotw. Έτσι και τώρα ανέβηκε το δεύτερο τρίμηνο:


Η κατάσταση στις ραδιοχώρες δεν άλλαξε:


Για να δούμε συμφωνεί με το Logger32;


Κάρτες που έχω στο shack και δεν έχω στείλει στο Lotw: 9N7JO, J52HF & HT5T μας κάνουν τρεις  συν 253 = 256 συμφωνεί Lotw με Logger32 στις επιβεβαιωμένες. 
256 + EL2BG (δεν επιβεβαίωσε ακόμη το qso στο Lotw - ανησυχητικό αυτό) + TI4ADS & TI8II που δεν απαντούν στις απευθείας κάρτες μου = 258.

Στο shack λόγω ζέστης δεν κάθησα πολύ, ούτε η διάδοση βοηθάει και αυτό θα χειροτερεύει μέχρι το 2020. Ο RA1TU ήταν ο συνάδελφος στην μεγαλύτερη απόσταση που άκουσε τα σήματα μου.