7/8/17

Πρωί Λ. Μεσογείων

Σήμερα πρωί οι υποχρεώσεις με ανάγκασαν να διασχίζω τη Λ. Μεσογείων με 39 βαθμούς θερμποκρασία, δεν ήταν και ότι καλύτερο είχα να κάνω.


Στην επιστροφή μικρή στάση στα ΕΛΤΑ για δύο φακέλλους προς τους TI4ADS & TI8II που συστηματικά δεν απαντούν στις κάρτες μου. οπότε συστηματικά και εγώ κάθε χρόνο τους στέλνω κάρτα και περιμένω να ευαρεστηθούν. Η Κόστα Ρίκα παραμένει στο ημερολόγιο μου ανεπιβεβαίωτη.



Shack
Η ζέστη είναι απαγορευτική για το shack αυτές τις ημέρες. παρόλα αυτά μεσολάβησαν ελάχιστα qso, έτσι γαι να τρέξουν τα ηλεκτρόνια κατά μήκος των ηλεκτρολυτικών πυκνωτών του Icom μου.

Σήμερα η επαφή με τη μεγαλύτερη απόσταση ήταν στα 9000+ χλμ. με τον JA4FKX στα 20M σε JT65


Η συμπλήρωση αναφορών λήψης μέσα από cluster, e-mail κλπ. δεν  κάνει έγκυρο το qso:





antipodesmap.com μπορεί να βρεις εύκολα την τον αντίποδα μιας γεωγραφικής θέσης:


Στο χάρτη φαίνεται μια μεγάλη περιοχή που δεν μπορώ να επικοινωνήσω.



Λόγω κούρασης ούτε για μπάνιο δεν πήγα, παρακάτω ένα από τα αγαπημένα μου σημεία:


εκεί κοντά βρίσκονται και οι κεραίες του Προκόπη SV1OJ, που είχαν τοποθετηθεί με την επίβλεψη του:






Βράδυ και μερική έκλειψη σελήνης: