Πέρασε λίγος καιρός με πολύ ζέστη και πολύ λίγη ρ/ε δραστηριότητα. Η νέα διαμόρφωση FT8 έχει τραβήξει πολλούς συναδέλφους από το JT65 ενώ οι λίγοι του JT9 έχουν γίνει ελάχιστοι έως κανένας κάποιες φορές.
τελευταία βγαίνουν και Κινέζοι συνάδελφοι αλλά συνήθως δεν με ακούν. Ευτυχώς δεν είμαι ο μόνος:
Έλαβα ένα φάκκελο από τον Ντίνο SV3IEG. Νόμισα πως ήταν η κάρτα από το Αγαθονήσι αλλά ήταν μια κάρτα υπενθύμισης για το friedrichshafen του χρόνου:
Θα περιμένω Ντίνο μήπως στείλεις και το εισιτήριο.
Σ/Κ
Την Παρασκευή βράδυ στο τηλέφωνο ο Νίκος SV1BHF μου θύμισε το IOTA Contest, που το είχα ξεχάσει. Έτσι ενώ τα σ/κ ασχολούμαι με αλλότρια του χόμπι, αποφάσησα να προσέχω επιμελώς το cluster. Η ευκαιρία φάνηκε το βραδάκι και το Logger32 την παρουσίαζε κόκκινη (νέα ραδιοχώρα) RI1ANO στα 20Μ cw. Άρχισα να τον καλώ με όλη τη διαθέσιμη ισχύ μου δηλαδή 100W. Η κεραία λόγω βλάβης ρότορα κύτταζε σχεδόν ανάποδα στις 70 μοίρες, αντί στις 212. Προσπάθησα λίγο παραπάνω επειδή τώρα δεν επρόκειτο για dxpedition που κάθονται όλοι με τα linear επί ώρες αλλά για contest που προσπαθούν να κάνουν πολλούς σταθμούς. Μόλις αραίωσαν λίγο ο καλός χειριστής άκουσε τα σήματα μου παρά τις δυσκολίες ή τις αθέμιτες κλήσεις άλλων σταθμών ταυτόχρονα στη συχνότητα. Μετά βγήκε η Αιτή στη συχνότητα αλλά έπρεπε να φύγουμε από το σπίτι. Πλέον είναι εξαιρετικά δύσκολο να αυξήσω τις ραδιοχώρες, για να πλησιάσω τις 300 χρειάζεται προσθήκη εξοπλισμού. Ενώ για να φτάσει κάποιος τις 329 μπορεί να χρειασθεί και διαζύγιο ακόμη hihi. Κυρίως επειδή κάποιες ραδιοχώρες ενεργοποιούνται κάθε 7,8 ή 10 χρόνια οπότε πρέπει να ακυρώσεις διακοπές, επισκέψεις στο σπίτι της πεθεράς κλπ... Πεοσωπικά δεν έχω βλέψεις ούτε να πλησιάσω πολύ τις 300.
Στο ενδιάμεσο αξιώθηκα να παρευρεθώ στην Τήνο:
έστω και για δύο ημέρες, βοήθεια μας.
Prolific
Με τη βοήθεια του SV2BBO o driver εγκαταστάθηκε (com5) αλλά δεν επικοινωνεί με τον π/δ. Θα δοθεί δραστική λύση στο θέμα.
Κλίμενς
Η Κλίμενς ήταν μια σχολή που είχα παρακολουθήσει περίπου το 70, από τότε κρατώ τις σημειώσεις για συναισθηματικούς λόγους. Στο ίδιο κλασέρ εκείνης της εποχής. Ο Γιάννης SV1CZ είχε την καλοσύνη να τις δέσει:
Με το Γιάννη συναντηθήκαμε κοντά στο Metro Αγ. Παρασκευής, εκεί σε κάποια πολυκατοικία για χρόνια έβλεπα μια γυρτή κεραία πιθανά R6 ή R7 που κάποτε θα έπεφτε. Αυτό τώρα έχει συμβεί ενώ η discone παραμένει στη θέση της:
Η Κυριακή τελείωσε με βάρδια και δυστυχώς έγινα μάρτυς φωτιάς, ευτυχώς ελέγχθηκε γρήγορα.