11/5/16

Εξετάσεις ραδιοερασιτεχνών Α' 2016

Στην Αττική λόγω και των αργιών του Πάσχα, οι προκυρήξεις συνεχίζονται με αργό ρυθμό.




Χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση των υποψηφίων.



ZL100ANZAC
Πέρυσι είχα καταφέρει το ZL100ANZAC στα 20Μ CW. Περίμενα να ανεβάσουν τα αρχεία στο Lotw αλλά τίποτα:


ρίχνω μια ματιά στο Clublog ούτε εκεί. Ευτυχώς το Logger32 μου μου θυμίζει με τις αναφορές του για τυχόν εκρεμότητες. Έστειλα e-mail και πήρα 3 απαντήσεις, η πρώτη ότι δεν είμαι στο log, η δεύτερη ότι δεν έψαξαν το σωστό log και η τρίτη ότι είμαι στο Clublog αλλά ότι δεν μπορούν να τσεκάρουν το Lotw.

Ζήτησα άμεσα μέσω Clublog να μου στείλουν την κάρτα. Τώρα γιατί δεν μπορούν να κάνουν αναζήτηση στο Lotw δεν το καταλαβαίνω. Δεν είνα δα και πυρηνική φυσική. Στην φωτογραφία επάνω φαίνεται η αντίστοιχη αναζήτηση που έκανα το πρωί στο δικό μου αρχείο.