31/5/16

SFI 83

Ο δείκτης ηλιακής ροής χθες κατέβηκε στο 83 οπότε ήταν καιρός για CW JT κυρίως. Στα 20Μ JT65 o 4S7AVR μου ερχόταν με σήματα -05 και απάντησε εύκολα. Ζητάει όμως αποστολή κάρτας direct, θα έλεγα μη φάει έχουμε γλαρόσουπα hihi.
Σήμερα σειρά είχε η ομάδα του 9A8DXG στα 20M CW από το isl. of Palagruza EU-090  



EU-090 είχα μόνο ένα μέχρι τώρα. Ευτυχώς ανεβάζουν αρχεία στο Lotw.


Ο γνωστός Τόνυ LZ1JZ βρίσκεται στην Ελλάδα λόγω του hamfest που θα γίνει το προσεχές σ/κ:

Στον Τόνυ τυπώνω τις κάρτες μου και τον γνωρίζω όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι. Τον πέτυχα στα 20Μ CW και τον έκανα με κύμα εδάφους μάλλον.


Με τον 5V7JH στο Τόγκο είχα ένα qso στα 12M RTTY τον περασμένο Απρίλιο. Του είχα στείλει asap την κάρτα μου στο διακριτικό DJ8NK αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα κάποια απάντηση. Με το bureau τις Γερμανίας στέλνουμε και λαμβάνουμε συνεχώς κάρτες. Μου έρχονται κάρτες μέσα σε λίγους μήνες συνήθως.
Τον ρώτησα με e-mail το πρωί τι συμβαίνει και απάντησε πως μόλις έλαβε την κάρτα μου και θα στείλει τη δική του την επόμενη φορά. Κανένα πρόβλημα θα περιμένουμε.