18/12/14

Lotw περιπέτεια

Πριν λίγο καιρό έστειλα την αίτηση μου στην ARRL να μου επικυρώσουν της επαφές μου (endorsement) μέσω Lotw. Συμπλήρωσα τη φόρμα, έδωσα την πιστωτική και περίμενα. Αμ δε, μου λένε η πιστωτική σου δεν επιτρέπει να χρεωθεί. Ρωτάω την τράπεζα και μου απαντούν, οι Αμερικανικές τράπεζες έχουν διαφορετική διαδικασία επιβεβαίωσης από της Ευρωπαικές και για αυτό το σύστημα τους δεν επιτρέπει να χρεώνουν κάρτες από Ευρώπη.
Τέλος πάντων γράφω στην υπάλληλο της ARRL (είναι Ελληνικής καταγωγής) στείλε μου τα στοιχεία της τράπεζας σας να σας εμβάσω ηλεκτρονικά το αντίτιμο ή δώστε λογ/μό Paypal.
Απαντά ότι δεν λειτουργούν έτσι. Εκτός από πιστωτική δέχονται επιταγή ή μετρητά μόνο. Οπότε άντε στην τράπεζα στην ουρά για έκδοση επιταγής, τα δε έξοδα επιταγής... φαρμακείο. Μετά 


στο ταχυδρομείο για συστημένο. Αυτή είναι η δεύτερη φορά αλλά, δεν νομίζω ότι θα ξαναπληρώσω την ARRL για βραβείο. Τώρα είμαι σε αναμονή.
Να σημειωθεί ότι οι δύο κάρτες με της οποίες δεν έγφινε η πληρωμή ανήκουν στην ίδια τράπεζα. Συνάδελφος που έκανε πρόσφατα πληρωμή με κάρτα άλλης ημεδαπής τραπέζης δεν συνάντησε παρόμοι πρόβλημα. Μένει να διερευνηθεί λίγο το θέμα.

Λίγη δραστηριότητα σήμερα στα ψηφιακά:

Η καλύτερη επικοινωνία ήταν αυτή με τον MU0FAL 30M cw από το Guernsey isl. EU-114.