17/10/14

Ενός κακού χειριστού μύρια έπονται

Σήμερα στα 20Μ ήταν ο W1AW/KH0 (Mariana isl.) rtty. Όλοι αυτοί οι dx σταθμοί δουλεύουν split προκειμένου το σημείο εκπομπής τους να είναι καθαρό και να αποκωδικοποιείται ελεύθερα το σήμα τους. Όλα αυτά καλά αλλά υπάρχουν και οι άπειροι (για να μην πούμε κάτι χειρότερο) που καλούν συνεχώς πάνω στην συχνότητα του dx σταθμού. Παρα της όποιες παραινέσεις (κόσμιες ή οχι) άλλων σταθμών αυτοί το βιολί τους:
στη συχνότητα rx εκπέμπει ο W1AW/KH0 και εμείς εκπέμπουμε παραπάνω TX. Όπως βλέπετε εκεί εκπέμπει και ο EW1..


ενώ κάποιοι (επονομαζόμενοι και police station) του γράφουν συνεχόμενα up up αυτός το χαβά του καλεί αμέσως μετά από αυτούς


ο έμπειρος χειριστής του W1AW/KH0 αντιλαμβανόμενος του τι συμβαίνει, του δίνει ένα ραπόρτο και τον ξεφορτώνεται και αυτός και εμείς.





Κάτι αντίστοιχο μου συνέβη πρόσφατα κατά τη διάρκεια του T30D στην ατόλη Ταράουα στο Δ. Κιριμπάτι. Περίμενα υπομονετικά η dxpedition να φθάσει στα τέλη της για να έχουν φύγει οι σταθμοί που εκπέμπουν με εξαιρετική ισχύ. Στις 15/10/14 λοιπόν πέτυχα την αποστολή στα 20Μ rtty. Μετά από αρκετές κλήσεις μου απάντησαν με το πολυπόθητο διακριτικό μου. Όμως δεν είχα υπολογίσει τους κακούς - κάκιστους χειριστές. Οι οποίοι συνέχιζαν να καλούν πάνω ακριβώς στο σήμα μου που απαντούσε, ενώ θα έπρεπε να έχουν περάσει στην ακρόαση. Αποτέλεσμα, χάθηκε μια νέα χώρα για εμένα. Φαντάζομαι την ίδια συμπεριφορά θα αντιμετώπισαν και άλλοι ρ/ε με απλές κεραίες και μικρή ισχύ.