21/10/16

Αφρική

Η Αφρική έχει πολλές οντότητες (ραδιοχώρες) για qso, κάποιες από αυτές σπάνιες και αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για νέα και μακρινά qso από της χώρα μας.


Αυτές τις ημέρες μεταξύ άλλων ενδιαφέροντες σταθμοί στην Αφρική είναι:
S9YY Sao Tome & Principe AF-023
Ενδιαφέρον νησί και ATNO (all time new one) ακόμη για εμένα επειδή, μέχρι τώρα κανείς δεν απάντησε στις κάρτες μου. Τον τρέχοντα σταθμό τον έκανα στα 10, 15 & 20M CW και η κάρτα φεύγει οσονούπω.

TL0A Κεντρική Αφρική
Δεν έχω κανένα qso για εδώ. Θα τους προσπαθήσω από εβδομάδας με την ελπίδα να τους έχουν ήδη κάνει οι υπερσταθμοί (υπερσταθμός = κάθε σταθμός με yagi σε συνδυασμό με linear).
Λίγο αργότερα βγήκε στα 10Μ CW που κανονικά δεν πρέπει το pile up να ήταν μεγάλο. Τουλάχιστον εγώ δεν άκουγα κάτι στις γύρω συχνότητες αλλά αυτό μπορεί να οφειλόταν και σε διάφορες άλλες αιτίες. Απάντησε γρήγορα και μπήκε στο log. Μειονέκτημα; Απαντά direct.
Η πρόβλεψη ήταν 10%


Τα δε σήματα του κινούσαν ελάχιστα τη βελόνα αλλά το cw decoder logic


τα κατάφερε, άφεριμ.


7P8EUDXF Lesotho
O HA5AO είναι ενεργός εκεί μεταξύ 17 - 27/10. Στα 15M CW αν και ακούγονταν απάντησε στο 2ο κάλεσμα μου και πέρασε στο log, κάτι που μου έλειπε στα 15Μ. Πρόβλεψη 50-60%





Επισκέπτης


ένα γατί μας επισκέφτηκε, είναι πολύ φιλικό και μάλλον έχει φύγει από κάποιο σπίτι.