12/10/16

H40GC

Σχεδόν καθημερινά παρακολουθώ τους πολύ έμπειρους χειριστές του H40GC κυρίως στα 20Μ CW και RTTY που καλούν Ευρώπη τα πρωινά. Τους ακούω αλλά δεν κατάφερα να τους κάνω. Στη συγκεκριμένη περιοχή έχω δυσκολίες να περάσω αλλά και να την ακούσω. Ενώ τυχαίνει να εκπέμπουν και κάποιοι άλλοι εκεί, ακούω μόνο τον παραπάνω σταθμό (ενώ πχ δεν ακούω τα νησιά Μάρσαλ και Φίτζι που εκπέμπουν αυτή την εποχή παράλληλα).
Σήμερα βγήκαν στα 15Μ CW θεωρητικά καλύτερα για την κεραία μου αλλά...

To voacap μου δίνει 50% επιτυχία επικοινωνίας αλλά στο shack δεν φθάνει ο ήχος του σταθμού.


Λογικό αν δεις ότι έμπειροι συνάδελφοι όπως ο DL7VEE τους δίνουν σήματα 449:


Ενώ το S9 που δίνει ο  παρότι για εκείνον είναι προφανώς εφικτό λόγω του κεραιοσυστήματος του (όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά στο qrz.com), για εμένα φαντάζει εξωπραγματικό.
Ο H40GC είναι και δείχνει να παραμένει ATNO για εμένα...

http://www.voacap.com/dx.html

Στην παραπάνω δ/νση εμφανίζονται οι τελευταίες dxpedition και μπορούμε να κάνουμε υπολογισμούς διάδοσης:






Βέβαια το καλύτερο ψάξιμο είναι αυτό που γίνεται ζωντανά!