15/10/16

Seiko

Σήμερα θα παρουσιάσω ένα παλιό ρολόι το Seiko 6139 6002 "Pogue"


Η φωτό δεν είναι ευκρινής αλλά το παλιό μου τηλέφωνο δεν εστιάζει καλά στα κοντινά. Υπάρχουν καλύτερες στις παρακάτω παραπομπές.

Πρόκειται για ένα vintage σήμερα χρονογράφο που στις αρχές της δεκαετίας του 70 έκανε τα πρώτα του βήματα. Φορέθηκε ανεπίσημα από τον συνταγματάρχη Pogue κατά την πτήση του Skylab 4 το 1973, εξ' ου και ο τίτλος του.
Είναι ένα καλό μηχανικό ρολόι που εάν συντηρείται, θα λειτουργεί άψογα. Το δικό μου λειτουργεί μέχρι τώρα χωρίς συντήρηση αλλά έχει κάποια προβληματάκια. Προέρχεται από έναν συνάδελφο που το είχε βαρεθεί όταν αγόρασε quartz και μου το έδωσε.

Υπάρχουν και άλλα (ελάχιστα) στην συλλογή μου και μπορεί κάποιος να τα δει πληκτρολογώντας στην αναζήτηση του παρόντος ιστολογίου τη λέξη watch.



Σήμερα επισκέφθηκα το shack κάποιου φίλου και καλού dx'er, που στην αυλή του έχει αρκετές κεραίες (ιδιοκατασκευής οι περισσότερες) μερικές από αυτές:








Windows 10
Συντηρητικά φερόμενος δεν πέρασα στα Win 10 παρότι η δωρεάν αναβάθμιση έληγε το καλοκαίρι που πέρασε. Δεν διακινδύνευσα να μην βρίσκω τυχόν drivers για ότι συνδέω στον η/υ μου. Ούτε θέλησα να μπω στη διαδικασία αναβάθμισης και μετά επιστροφής στα Win 7.
Ίσως αρκετοί να είχαν τις ίδες σκέψεις, ίσως για διάφορους λόγους να μην συμπληρώθηκε ο επιθυμητός από τη Microsoft αριθμός αναβαθμίσεων, ;ίσως να υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι που τελικά δόθηκε επιλογή ελεύθερης αναβάθμισης:

Δεν γνωρίζω το λόγο ή μέχρι πότε θα παρέχετε αυτή η επιλογή. Τα Win 7 πάντως θα υποστηρίζονται νομίζω μέχρι το 20.



S9YY
Προστέθηκε ακόμη μια συχνότητα τα 10Μ CW, αυτά τα νησιά δεν τα έχω επιβεβαιωμένα η κάρτα θα φύγει άμεσα για Γερμανία. Σήμερα προσπάθησα λίγο να τους κάνω και στα 20 χωρίς αποτέλεσμα. Πάντα βέβαια με απλές κεραίες και χωρίς βοήθεια ενισχυτή
http://hamradioireland.blogspot.gr/2016/10/a-broken-acom-amplifier-256-qsos-with.html