22/11/17

Δύσκολο να πάρεις κάρτα από κάποιους

Με την ευκαιρία που βρίσκεται στον αέρα ο J5T θυμήθηκα πόσο δυσκολεύομαι να πάρω κάρτα από τον J5NAR στα 15M SSB:
Μάρτιο 13 του έστειλα την κάρτα μου μέσω bureau, το 14 απάντησε σε e-mail ότι άφησε την κάρτα του στο bureau του, το 16 πάλι σε ερώτημα μου είπε πως αφήνει νέα κάρτα στο bureau του, τον Ιανουάριο 17 του έστειλα νέα με συστημένη επιστολή. Μέχρι τώρα δεν έλαβα κάρτα.

Σήμερα μόλις επέστρεψα σπίτι βλέπω τον J5T στα 15M SSB. Η πρόβλεψη επικοινωνίας σύμφωνα με το VOACAP ήταν καλή:


όπερ και εγένετο:


Οι εξαιρετικοί συνάδελφοι του J5T ενημερώνουν άμεσα το LOTW, μπράβο τους.



Στατιστικολογίες
Για κάποιο λόγο θέλω να δω πως θα εξελίσσεται η διάδοση στα τέλη του τρέχοντος ηλιακού κύκλου.
Βλέπω από το ημερολόγιο ότι την περίοδο Ιανουαρίου 2008 - Δεκεμβρίου 2010 που η διάδοση ήταν στο ναδίρ, στα 15Μ έχω ελαχιστότατα qso. Τα 15Μ καλύπτουν μόνο περίπου το 1% των qso  αυτής της περιόδου. Εκείνη την περίοδο δεν σημείωνα τι κεραία χρησιμοποιώ στο ημερολόγιο, πιθανά ήταν η Hustler 5BTV κεραία κατακόρυφη που λειτουργούσε με τη βοήθεια coupler. Έχω ρωτήσει κάποιους συναδέλφους να μου πουν τα δικά τους ποσοστά και είμαι σε αναμονή.

Με τη βοήθεια του Adiftoxls διάβασα το ημερολόγιο σταθμού. Μετά οι εγγραφές ταξινομήθηκαν σύμφωνα με την ισχύ εκπομπής (η καταχώρηση της ισχύος εκπομπής στο ημερολόγιο μας είναι υποχρεωτική). Όσες ήταν με 5W- QRP ή λιγότερο πέρασαν σε ένα νέο αρχείο τύπου adif που διαβάστηκε με το Adifmaster





Το υποβρύχιο της Αργεντινής δυστυχώς συνεχίζει να αγνοείται.


Στη διεύθυνση:

από όπου και η παραπάνω φωτογραφία αναφέρει συχνότητες της οποίες μπορούν να ακούν ρ/ε και ραδιοακροατές της περιοχής R 2 για να βοηθήσουν.
Ποιο κατανοητά αναφέρονται στη σελίδα του συναδέλφου SV1XV: