1/3/17

QRP qso

Το qrp qso της ημέρας έγινε με τον F4CVQ 20M CW


Για κεραία χρησιμοποιούσε την R7 με ισχύ 10W και έφερνε 559, από τη δική μου πλευρά έβγαινα με 5W και κεραία στις 70 μοίρες. Μου έδωσε 555 και όλα καλά.

Άλλα ενδιαφέροντα qso:
Στα SSB NY2PO στα 15M και EL2BG Λιβερία στα 20M. 
Τον τελευταίο τον άκουσα χθες πολύ χαμηλά και του έστειλα e-mail για sked στα ψηφιακά μιας και μου έλειπε η ραδιοχώρα του. Σήμερα τον άκουσα πολύ δυνατά, ερχόταν με 59+20 και απάντησε στην πρώτη κλήση μου. Ευτυχώς είναι στο Lotw. 
Στα 12M CW ο 6W2SC πέρασε εύκολα στο ημερολόγιο. Κάρτα δεν θα του στείλω διότι απαντά μόνο απευθείας.



Δυνατά milliwatt!
Από τη σελίδα του Soldersmoke:


"...έτος 1958 και ο Ντον καλεί CQ TR CQ TR (cq transistor 1958 γαρ)... 
Στην σελίδα 51 το κύκλωμα του Mighty Milliwatt:

Τα transistor του κυκλώματος (2N370 & 371) δεν τα έχω υπόψη. Στην εποχή μου απ' ότι θυμάμαι παρόμοια ήταν τα AF116 και AC128.

SV-QRP
Με το τεύχος Μαρτίου - Απριλίου συμπληρώνονται δύο έτη συνεχούς κυκλοφορίας του SV-QRP. Καλή συνέχεια.
Το SV-QRP βραβεύει τους νικητές των τελευταίων δύο GTC CUP SV1CEI και SV1JGW στην κατηγορία QRP χορηγώντας τους από ένα υπέροχο κλειδί μορς:








Ιδιοκατασκευής SV8CYR. Περισσότερα στο τρέχον τεύχος.

Ασχολίες εκτός shack

Crampon
Μπορεί τα ορειβατικά crampon να τα κρέμασα εδώ και 30 περίπου χρόνια.


Γκιώνα κατάβαση από την κορυφή Πυραμίδα, κάπου στα τέλη δεκαετίας του 70:



Αλλά χρησιμεύουν ακόμη για αναζωογόνηση πατώντας το γρασίδι:



Έγιναν και κλαδέματα