3/9/17

Σ/Κ

Πρώτο σ/κ Σεπτεμβρίου. Είχα κάθε μέρα από μια υποχρέωση και έτσι δεν συμμετείχα στο VHF Contest 2017 της ΕΕΡ.
Τα βράδια όμως άνοιγα για λίγο τον ασύρματο. Σαββάτο βράδυ απάντησα στα cq συναδέλφου από τη Δομινικανή Δημοκρατία. Χάρη στο psk reporter διαπίστωσα πως με αποκωδικοποίησε με -13db. Δεν απάντησε όμως:


Ομοίως σήμερα ο /mm σταθμός δεν απάντησε στην κλήση μου:


Έπλεε κάπου στα ανοικτά της Σκωτίας:


Λίγο αργότερα ο DL1KCQ απάντησε στα cq μου με JT9. Το προηγούμενο qso μας ήταν το 2008 στα 30Μ psk.



Μέσω Eqsl έλαβα μια ενδιαφέρουσα κάρτα για qrp qso:






VHF Contest 2017
Μπορεί να μην πήγα αλλά αισθάνθηκα σαν να πήγα, μέσα από τις φωτογραφίες και τη συμμετοχή του Κώστα SV1ONW πάντα QRP:






Οι εκπομπές του Κώστα είχαν και θεατές:






TX5EG
Μέχρι πρόσφατα δεν κατάφερα να τους ακούσω, η Γαλλική Πολυνησία φαίνεται δεν θα περάσει στο ημερολόγειο μου. Ίσως κάποια άλλη φορά δεν τους παρακολουθώ στενά πλέον ça suffit.



Στη σελίδα του PA2RF είδα μια κατασκευή πολύ απλού δέκτη με τη δίοδο ΟΑ85:

Μου θύμισε τη δική μου πρώτη κατασκευή ενός απλούστατου δέκτη ΑΜ με την OA79. ΄Μία δίοδος γερμανίου με ιστορία πάνω από 40 χρόνια. Κατάλληλη για ασθενή σήματα ΑΜ:


Η φωτογραφία είναι από το internet.