27/2/20

VP8PJ πάλι

Η προσοχή μας για αυτό το σταθμό είναι προγραμματισμένη για την επόμενη εβδομάδα, για αυτό δεν μουρμούρισα με τις δουλειές που μου ανατέθηκαν σήμερα. Άσε που στο σπίτι γινόταν γενικός καθαρισμός και δεν θα είχα ησυχία.
Την ημέρα βάση της πρόβλεψης η πρώτη συχνότητα που πιστεύω πως ανοίγει είναι τα 17Μ. Το πρωί πριν φύγω είδα πάλι στο FT8 να μην περνάει ενώ στο CW ακουγόταν στο βάθος. Όταν γύρισα η γενική πρόβλεψη από το www.summit.fi :


Ενεργοποίησα το JT-Alert ώστε όταν αποκωδικοποιεί το συγκεκριμένο διακριτικό να... βάζει μια φωνή:






Όπως φαίνεται ενώ καλούσα με 70-80Wαπάντηση δεν έλαβα. Ο γείτονας και φίλος μου Νίκος SV1CEI ήταν και αυτός στο κυνήγι και μετά από λίγες κλίσεις τα κατάφερε. πρόκειται για εξαιρετικό συνάδελφο πρωτοπόρο και από τους πρώτους του qrp στη χώρα μας. 

Αλλά γιατί δεν περνούσα παρά τις προσπάθειες μου; Πως θα ανέβαζα λίγα db το σήμα μου; Η μόνη λύση τα 100W και ας ζοριστεί το μηχάνημα. Μου απάντησε (αυτόματα κατέβηκα περίπου στα 600Hz) αλλά δεν λάμβανε την ανταπάντηση μου, μεγάλο άγχος:


Μετά τις αποτυχημένες τρεις απαντήσεις αυτομάτως σταμάτησε να με καλεί, το σύστημα συνέχισε να τον καλεί στα 900Hz περίπου και ως εκ θαύματος ήρθε το RR73:


Λίγο ενωρίτερα από ότι αναμενόταν. Γενικά οι χειριστές του VP8PJ και παρά τις πολύ αντίξοες συνθήκες διαβίωσης τους δουλεύουν μεθοδικά και ασταμάτητα, ακούραστοι και τηρούν σχολαστικά το καθημερινό τους πρόγραμμα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα.

Τα σημερινά τους νέα από τη το dx-world.net
https://dx-world.net/vp8pj-south-orkney-islands-dxpedition/