10/9/20

JA4GXS/4 AS-117

Μόλις σήμερα ήρθε η είδηση ενεργοποίησης του Ozushima island AS-117:
Μικρά χρονικά περιθώρια λειτουργίας μας δίνει, ίδωμεν.



Logger32
Είναι το κύριο ημερολόγιο στο shack. Είμαι γενικά ευχαριστημένος αφού καλύπτει όλες τις ανάγκες μου, ελάχιστα αρνητικά έχει με κύριο τα απλά στατιστικά του. Θα προτιμούσα να μου δίνει δυνατότητες να δημιουργώ με εύκολο τρόπο νέες στατιστικές αναφορές βάση των αναγκών μου. Αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, πάλι καλά που βγάζει στοιχεία σε excel και μπορείς να τα επεξεργαστείς ανάλογα.
Εδώ έρχεται ο JA1NLX και μας δίνει διάφορα πρόσθετα που διαβάζουν ένα adif αρχείο και δημιουργούν αναφορές:
Μερικές από αυτές που έτρεξα:








Το δεύτερο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι ότι ο Bob δεν δίνει άμεση πρόσβαση σε προγράμματα τρίτων, να διαβάσουν τη database του Logger32. Για αυτό και ο JA1NLX διαβάζει αρχεία τύπου adif.



Logger32 και IOTA
Ο Bob στο μενού search έχει προσθέσει πολλές παραμέτρους, έτσι πλην της κύριας επιλογής για διακριτικό κλήσης, υπάρχουν και αρκετές άλλες όπως και η  IOTA:




Steve Jobs η επίσημη βιογραφία από τον W. Isaacson. 
Για μένα αυτό το βιβλίο ήταν η παρέα μου τον Αύγουστο, έχοντας την αίσθηση του πόσο δύσκολο είναι να γράψεις βιογραφία για ένα τόσο διάσημο, εμβληματικό και σπουδαίο άνθρωπο. Βιογραφίες δεν διαβάζω συχνά αλλά αυτή είχε ένα επιπλέον ενδιαφέρον. Με τη βοήθεια της και ενώ διαβάζεις για τα επιτεύγματα του Jobs ξαναθυμάσαι πολλές από τις εξελίξεις του χώρου της πληροφορικής εφόσον βέβαια είσαι κάπως σχετικός με το χώρο. Η πρώτη επαφή μου με την πληροφορική έγινε στο δεύτερο ήμισυ της δεκαετίας του 70 κατά την προσπάθεια εγκατάστασης ενός συστήματος κεντρικού η/υ Philips στην εργασία μου. Μετά δε την κυκλοφορία του ZX81 Sinclair ασχολήθηκα και ως χομπίστας με το θέμα. Παρακολουθούσα από τα περιοδικά είναι η αλήθεια την εξέλιξη της Apple αφού όπως οι πλειοψηφία ήμουν στο χώρο των "συμβατών" μηχανημάτων. Ο Jobs βέβαια κατάφερνε μεγάλες επιτυχίες σχεδιάζοντας μηχανήματα αυστηρά κλειστού περιβάλλοντος και έξοχου design. Όσο αφορά την πληροφορική το βιβλίο παρέχει πολλές πληροφορίες και περιγράφει άπειρα γεγονότα, καθώς και συνεχείς αναφορές στην προσωπικότητα του Jobs και την κοσμοθεωρία του. Διαβάζοντας το μπορείς να πλησιάσεις λίγο τις σκέψεις αυτής της μεγαλοφυίας, από αυτή το παρόν θα έλεγα πως πέτυχε το σκοπό του αν και θα ήθελα κάτι παραπάνω που δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς, τουλάχιστον με μία ανάγνωση. Το βιβλίο στηρίχθηκε σε πολλές συνεντεύξεις με τον Jobs και διάφορους άλλους με αποτέλεσμα η συχνή επανάληψη κάποιων για εμένα να είναι κουραστική. Χωρίς να μπορώ να κρίνω τον επαγγελματία συγγραφέα μένω με την προσωπική άποψη ότι κάποια πράγματα θα μπορούσαν να παραληφθούν ή να μην επαναληφθούν ξανά. Το βιβλίο συνιστάται για ανθρώπους που θέλουν να μάθουν για τον Jobs για την Apple κλπ. Η Apple είναι μια πολύ μεγάλη εταιρία που συνεχίζει να παράγει καλοσχεδιασμένα τεχνολογικά προιόντα και έχει τη δική της πελατεία. Αντίθετα εγώ άρχισα με αυτούς που ξεκίνησαν με λειτουργικό σύστημα το διάσημο dos και πέρασαν στα Windows τα οποία για το χρήστη έχουν ένα περιβάλλον όπως και της Apple.