20/6/19

Bear island πάλι

Μόλις έγραψα για το Bear island EU-027 αλλά ας πάμε από την αρχή. Εδώ και καιρό νόμιζα πως οι ραδιοχώρες της Ευρώπης είναι 69 και ότι το DXkeeper κάνει κάποια λάθη. Δεν γνώριζα πως οι Γερμανοί στο WAE εκτός από τις dxcc οντότητες που είναι χαρακτηρισμένες με EU στους πίνακες dxcc περιλαμβάνουν και τέσσερις επιπλέον 4U1V, GM Shetland isl., JW Bear island, OH0 Aland isl. Συνεπώς το σύνολο ανέρχεται σε 73.
Με όλα αυτά ασχολούμαι επειδή ο Νίκος SV1BHF μου συνέστησε το DXkeeper για περισσότερα και ευκολότερα στατιστικά. Καλύτερα να μην το είχε κάνει hi, γιατί από τότε έμπλεξα συγκρίνοντας στατιστικά δύο προγραμμάτων ημερολογίου που λειτουργούν με διαφορετικές φιλοσοφίες.
Αλλά ας δούμε τι λένε τα δύο ημερολόγια για το Bear island:


Το Logger32 το αναγνωρίζει μάλλον επειδή διαβάζει το πεδίο με τον αριθμό IOTA, ενώ το DXkeeper ίσως να περιμένει το επίθεμα /B μετά το διακριτικό.
Πάντως το συγκεκριμένο διακριτικό το εμφανίζει στο Svalbard και όχι στο νησί:





Shetland isl. EU-012
Ένα ακόμη νησί που κυνηγώ είναι το Shetland, έχω ένα qso με τον GM4SSA ο οποίος σε σχετικό ερώτημα μου μου έγραψε: "δεν είσαι στο ημερολόγιο μου, μήπως μίλησες με τον GZ5Y;" Η πλάκα είναι πως και το δεύτερο διακριτικό είναι ακριβώς στο όνομα του ιδίου! Μια ματιά στο qrz.com φθάνει για να διαπιστωθεί.

Ηθικό δίδαγμα κυνηγάμε Shetland isl. και 4U1V (αν ποτέ ενεργοποιηθεί) για το WAE.