2/1/17

Πρώτη ημέρα φέτος στο shack

Καλή Χρονιά υγεία και καλά qso σε όλους. Το πρώτο qso στα βραχέα σήμερα ήταν στα 20Μ CW με τον EA2AJB. Πρόκειται για παλιό ασυρματιστή ο οποίος κατάφερε να αποκωδικοποιήσει τα χαμηλά σήματα μου. Μου έδωσε 559 και το qso καταχωρήθηκε άμεσα. Ο συνάδελφος διαθέτει διάφορα ωραία κλειδιά στο shack του. Ένα από αυτά είναι το Begali simplex (η φωτό είναι από την ιστοσελίδα του στο www.qrz.com):


κάτι μου θυμίζει αυτό το κλειδί...




Την κάρτα αυτή την έλαβα μέσω eqsl.cc από ραδιοακροατή που κάνει αυτό το χόμπι από το 1959, να είναι καλά να συνεχίζει ο συνάδελφος.



Σήμερα πρώτη εργάσιμη του έτους οι εμπορικές επιχειρήσεις κάνουν απογραφή, οι μεγάλες και οργανωμένες επιχειρήσεις έχουν ήδη αρχίσει να κλείνουν τα βιβλία της προηγούμενης χρονιάς. Θυμάμαι τα κλείναμε σε τέσσερις εργάσιμες.
Στο shack λοιπόν ασχολήθηκα και εγώ με εργασίες τέλους χρήσης. Ανέβασα το 4ο τρίμηνο στα Lotw & Eqsl και η κατάσταση διαμορφώθηκε ως εξής:


Από εφέτος θα αρχίσω να ενημερών το ημερολόγιο μου και με όσες επαφές μου έρχονται στο eqsl.cc και προέχονται απόπιστοποιημένους συναδέλφους (AG).



H ARRL στην παρακάτω διεύθυνση αναρτά κατά διαστήματα λίστα με τις κάρτες ή καταστάσεις που έχει παραλάβει και είναι υπό επεξεργασία. Η δική μου δεν έχει παραληφθεί ακόμη είμαστε στο περίμενε.



Έκανα και μία στατιστική qso ανα έτος κλπ. αρχίζοντας από το 2004 που είχα μετατρέψει την άδεια μου σε SV:


Για ευκολία σύμπτηξα την πρώτη πενταετία.

Από δω και πέρα η προσθήκη νέων ραδιοχωρών δυσκολεύει πάρα πολύ λόγω της διάδοσης, των κεραιών μου και της χαμηλής ισχύος. Καιρός να απολαμβάνω κανείς τα qso. Παράλληλα όποιος θέλει μπορεί  να κυνηγήσει και το QRP DXCC: