3/1/17

Γραφειοκρατία vs DXCC

Μπορεί η γραφειοκρατία της Κόστα Ρίκας να σου στερεί ή καθυστερεί την επιβεβαίωση μιας χώρας; Μπορεί. Ασ δούμε πως. 
Πρώτα μια μικρή προιστορία: Έχω μέχρι σήμερα 2 qso με "συναδέλφους" εκεί τους TI4ADS και TI8II (both bad qsl'ers). Τους έχω στείλει τα απαραίτητα (green cards) και συστημένα αλλά απάντηση δεν έλαβα εδώ και χρόνια. Ούτε απαντούν στα e-mail.
Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω ένα sked με τον συνάδελφο NA7U που κατοικεί πλέον εκεί. 



Ο οποίος, προκειμένου να πάρει την ποθούμενη άδεια έχει μπλέξει σε φοβερά αργές γραφειοκρατικές διαδικασίες που περιγράφει στην σελίδα του:


Έτσι λοιπόν παρά τηνθετική του ανταπόκριση είμαι στο περίμενε. Επιπλέον χρειάζομαι ακόμη δύο ραδιοχώρες να μου τις επιβεβαιώσουν οι J5NAR - J52HF και HT5T, που καθυστερούν ανησυχητικά θα έλεγα...

Μέχρι τώρα το ποσοστό των επιβεβαιωμένων ραδιοχωρών στο ημερολόγιο μου ανέρχεται στο 98,8% (αρκετά καλό ποσοστό που βασίσθηκε στις green cards και τα IRC αλλά, άλλα δεν στέλνω πλέον) και λείπουν μόνο οι προαναφερόμενες 3 ραδιοχώρες.

Το qso της ημέρας ήταν με τον OF1RX στα 20M CW και βέβαια ανεβάζει στο Lotw.