20/1/17

Η επανάληψη μήτηρ

μαθήσεως. Ή και υπενθημίσεως. Δεκέμβριο 2013 έστειλα κάρτα μέσω bureau προκειμένου να επιβεβαιώσω qso στα 30M με τα νησιά Aland EU-002. Από τότε δεν είχα καμιά απάντηση. Ευτυχώς τηρώ ηλεκτρονικό ημερολόγιο - Logger32 και έτσι δεν μου ξεφεύγει κάτι εύκολα. Στα τέλη του 16 έστειλα στον συνάδελφο e-mail ρωτώντας αν έλαβε την κάρτα μου, αν θέλει να του στείλω νέα κλπ.


Σήμερα έλαβα ταχυδρομικά την κάρτα. Ο σωστός συνάδελφος αφού διαπίστωσε την παράλειψη του την έστειλε αμέσως.



Στον αγώνα με τα ταχυδρομεία τώρα. Το δεματάκι ξεκίνησε από την Τσεχία για Ελλάδα τέλη Νοεμβρίου. Μετά από ένα μεγάλο διάστημα σιωπής βρέθηκε στην Ισπανία!


Σήμερα δείχνει να βρίσκεται στο Ελ. Βενιζέλος. Για να δούμε πόσο θα πάρει ακόμη.

Παράλληλα περιμένω ακόμη την ARRL να διεκπαιρεώσει τα στοιχεία που έχουν σταλεί για το Lotw μου.


Ημερολόγιο shack
Σήμερα στον αέρα βρίσκονταν η Αιτή που μου λείπει. Άνοιξα το μηχάνημα αλλά δεν έβλεπα τα σήματα της. Συνάδελφοι από τις ΗΠΑ την είχαν σποτάρει άλλωστε.



Κάποιοι Ευρωπαίοι συνέχιζαν να την καλούν εις μάτην. Έκανα qsy στα 20M. Παρά τη χαμηλή διάδοση τα σήματα μου των 5W κατάφεραν κάποιες μακρινές επικοινωνίες πχ EA8CCF με PSK στα 3800χλμ., 9J2BO Ζάμπια με CW στα 5900χλμ. και RK9LWA CW στα 3600χλμ. Ειδικά την Ζάμπια την βρήκα ψάχνοντας και όχι από cluster οπότε ήμουν σχεδόν μόνος όταν τον κάλεσα.



Η απεικόνιση των σημάτων (JT) μου επάνω και φωτογραφίες του π/δ με ένδειξη της ισχύος την ίδια στιγμή κάτω.







Σαν μαθητής γυμνασίου τα καλοκαίρια εργαζόμουν βοηθός σε εργαστήριο ηλεκτρονικών επισκευών. Την πρωτοκαθεδρία είχαν τότε τα λαμπάτα ραδιόφωνα. Στην παρακάτω σελίδα υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα στην αγγλική:

Έναντι μικρού τιμήματος. Πέρα από το εισαγωγικό βίντεο δεν έχω δει κάτι άλλο.