12/5/17

Κιάλλες κάρτες

Είχα καιρό να πάρω κάρτες και ήρθαν μαζεμένες. Πρώτα αυτές που αφορού νησιά:


τις οποίες κυνηγώ επιμελώς, στέλνω τη δική μου χωρίς χρονοτριβές και... εάν δεν λάβω απάντηση σε εύλογο διάστημα στέλνω e-mail και παρακινώ τον συνάδελφο να απαντήσει.

Κάποιες ακόμη σημαντικές για μένα ραδιοχώρες:


Η τελευταία δεξιά κάρτα με πρόθεμα ΟΖ1 αφορά qso που έγινε τον Ιούλιο 2006 και για την ιστορία άφησα τη δική μου στο bureau μας τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους. Μετά από 11 χρόνια ήρθε η απάντηση κάτι είναι και αυτό.
Παρελήφθησαν ακόμη και κάποιες κάρτες από κοντινές ευρωπαικές χώρες χωρίς μεγάλο ενδιαφέρον θα έλεγα.

Παραλαμβάνω και ηλεκτρονικές κάρτες μέσω του Eqsl.cc όπως η παρακάτω:


που ο κάτοχος της γράφει επάνω: The final courtesy of a qso is an eqsl. Με το οποίο συμφωνώ και ενημερώνω το ημερολόγιο μου και με αυτές. Μπορεί οι eqsl κάρτες να μην γίνονται δεκτές από την ARRL αλλά εμένα με ενδιαφέρει πρώτα, να έχω κάνει κάποια ραδιοχώρα με τις δυνατότητες μου και από αυτό αισθάνομαι προσωπική ικανοποίηση. Οι διάφορες επιβεβαιώσεις τύπου DXCC χρειάζονται σε κάποιον που θέλει να διακριθεί σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Η δε διάκριση δεν είναι ίση για όλους επειδή ο καθένας βγαίνει με διαφορετικό εξοπλισμό και ισχύ.



Heathkit HW-8
Ένα διάσημο θα έλεγα μηχάνημα που κυκλοφόρησε μεταξύ 1976-83 σύμφωνα με πληροφορίες από το Rigpix:

Καλύπτει από τα 15Μ μέχρι τα 80 και χωρίς warc βέβαια. Σήμερα κυκλοφορεί ακόμη στις συναλλαγές μεταξύ συναδέλφων με πρώτους τους φίλους του qrp cw.

Η φωτογραφία είναι από το μπλογκ του KB9BVN που έβαλε σκοπό να δουλέψει και της 50  πολιτείες των ΗΠΑ με την ελάχιστη ισχύ του HW-8

Έχουν κυκλοφορήσει πολλά σχέδια βελτιώσεων του μηχανήματος. Προσωπικά αν κατάφερνα να αποκτήσω ένα δεν θα του έκανα καμία αλλαγή. Το HW-8 νομίζω είναι το ομορφότερο από τα άλλα της σειράς (7 & 9) και επειδή προοριζόταν και για portable διαθέτει εξωτερικό τροφοδοτικό.