29/7/15

Βρήκε τον καιρό

το Icom να μην εκπέμπει, τώρα με τις ζέστες που μπορεί να λείπει και ο Μάριος. Πατάς tune και βγαίνει εκτός αφήνοντας τον ανεμιστήρα να λειτουργεί.

Στο spectrum φαίνεται η εκπομπή αλλά η ένδειξη ισχύος (Po) δεν ανεβαίνει. Η ζέστη στο shack απέτρεψε το περισσότερο ψάξιμο. Μην ξεχάσω να δω και την εσωτερική ασφάλεια (FGB5A) στο κύκλωμα του ενισχυτή.




Εδώ και λίγο καιρό ερευνώ και συγκρίνω τις επιβεβαιωμένες επαφές μου στο Lotw με τις αντίστοιχες στο Logger32. Μπας και έχει ξεφύγει κάποια χώρα. Κατά το ψάξιμο αυτό έκανα και κάποιες διαπιστώσεις για το Lotw. Πχ στο Lotw έχω καταχωρημένες όλες τις επαφές μου, κάποιες από αυτές επιβεβαιώνονται ηλεκτρονικά και κάποιες με τη σχετική διαδικασία (επιβεβαίωση κάρτας από τον Κλεάνθη, αποστολή ηλ. αρχείου κλπ.). Αυτές οι επαφές που επιβεβαιώνονται μέσω κάρτας, παρότι μετρούν στα DXCC όταν τις ψάχνεις αναλυτικά δεν φέρουν καμία ένδειξη ότι είναι επιβεβαιωμένες. Θα μπορούσε η database να έχει ένα επιπλέον πεδίο για αυτό. Θυμίζω η ARRL επειδή για όλα αυτά αμείβεται, θα μπορούσε μέσα σε τόσα χρόνια να έχει εξελίξει το πρόγραμμα του Lotw, αντί να βασίζεται κυρίως σε εθελοντική εργασία. Αλλά για αυτά θα ξανατοποθετηθώ,

Ψάχνοντας λοιπόν το αρχείο, βρήκα μία επαφή με τον XP2XP από τη Γριλανδία που δεν εμφανιζόταν επιβεβαιωμένη. 


Διαπίστωσα δε ότι για τη Γριλανδία γίνονται δεκτά τα διακριτικά με πρόσημο OX και όχι με XP. Δεν γνωρίζω περισσότερα, έστειλα όμως ερώτημα στον ως άνω συνάδελφο την προηγούμενη εβδομάδα και είμαι σε αναμονή απαντήσεως. Τουλάχιστον τη χώρα αυτή την έχω επιβεβαιωμένη ηλεκτρονικά.