1/3/16

3XY1T

Από την 17/2/16 ομάδα κυρίως Ιταλών συναδέλφων με το διακριτικό 3XY1T εκπέμπει από την Γουινέα.

Την περασμένη εβδομάδα προσπάθησα επικοινωνία στα 15Μ RTTY αλλά δεν τα κατάφερα, όταν με κάλεσε ο σταθμός το σήμα μου χάθηκε από άλλους σταθμούς που συνέχιζαν να καλούν split +1KHz όπως και εγώ. Το δε σ/κ πάλι γινόταν χαμός οπότε δεν δοκίμασα.

Σήμερα νωρίς το απόγευμα είδα στο cluster ότι μεταξύ άλλων έβγαιναν και στα 12M CW. Το εσωτερικό tuner του μηχανήματος εύκολα συντόνισε την κεραία των 10Μ στα 12Μ. Δεν γνωρίζω βέβαια πόση ισχύς ακτινοβολήθηκε αλλά ήταν αρκετή για να ολοκληρωθεί το qso.


Έτσι, μια ακόμη οντότητα που μου έλειπε στα 12Μ, προστέθηκε στο ημερολόγιο. Το καλό είναι ότι χρησιμοποιούν Lotw και δεν χρειάζεται να μπεις στον κόπο συγγραφής και αποστολής καρτών.
Σημειωτέον ο 3XY1T καλούσε cq στα 12Μ αλλά δεν υπήρχε ανταπόκριση. Οπότε η επικοινωνία ήταν πολύ εύκολη και ναι δεν έπεσα στο λάθος να γράψω στο cluster: cq cq no takers ή κάτι παραπλήσιο.


Λίγο αργότερα κυνήγησα τον 4S7AVR από την Σρι Λάνκα στα 20Μ JT65 χωρίς επιτυχία.


Τον κάλεσα 3 φορές αλλά δεν μου απάντησε, νομίζω ότι μπορεί να έλειψε εκείνο το διάστημα από το shack του. Επειδή όπως αποτυπώνεται στο pskreporter τα σήματα μου έφθασαν στην κεραία του και αποκωδικοποιήθηκαν από τον η/υ υπολογιστή του.


Τα βραχέα είναι το παν στον ρ/ε ή όχι; Κάποιος μπορεί να παρατήσει τα βραχέα και να στραφεί αλλού παραμένοντας ρ/ε;
Ο Λάρυ έχει την δική του απάντηση πάνω σε αυτό.Με την οποία συμφωνώ. Τουλάχιστον τώρα, μετά 20 χρόνια αν υπάρχω μπορείτε να με ρωτήσετε.
http://w2lj.blogspot.gr/2016/03/going-qrt-on-hf.html#comment-form