1/6/16

SFI: 86 & 37dbm

Δείκτης ηλιακής ροής χαμηλός στο 86 η δε ισχύς μου χαμηλή στα 5W - 37dbm, ώρα για JT65.


Τα πρώτα qso.


37dbm και τα σήματα έφθασαν δυτικά στις ΗΠΑ, ανατολικά στη Μογγολία και νότια μέχρι την Ν. Αφρική.


Μετά τον TA4A που απάντησε στα cq μου, απάντησε και ο W4UEF.



Την Γουινέα J5 δεν την έχω επιβεβαιωμένη, ακόμη περιμένω να στείλει κάρτα ο J5NAR (HA0NAR). Του έστειλα τη δική μου το 2013, το 2014 σε e-mail Μου απάντησε ότι την έδωσε στο bureau του. Μέχρι τώρα δεν την έχω λάβει λες και την έστειλε με χελώνα... Του ξανάστειλα e-mail.
Μπορεί να δημοσιεύει εικόνα του στη λαιμητόμο, αλλά κυριολεκτικά κρεμάει τους ανταποκριτές του μη στέλνοντας κάρτα:



Το βλέπω χλωμό να απαντήσει,


οπότε ζήτησα κάρτα από το σταθμό J52HF που τους έκανα πέρυσι μέσω OQRS. Φαίνεται να ανέβασαν αρχείο με λάθος ώρες.