10/6/16

U r not in the log

Στην τήρηση του ημερολογίου ραδιοεπαφών είμαι σχολαστικότατος. Ως πρώην λογιστής πριν καταχωρήσω κάτι το... ψειρίζω. 
Πρόσφατα λοιπόν είδα πως ο VP2V/N3DXX British Virgin isl. καθυστερούσε να ανεβάσει την επαφή μας στο Lotw. Έστειλα e-mail στον qsl manager του να ρίξει μια ματιά τι συμβαίνει.


Η απάντηση του ήταν αποκαρδιωτική: you are not in the log. Αυτό σημαίνει χάνω τα 10Μ από αυτή την οντότητα, ευτυχώς έχω μία επιβεβαίωση στα 15Μ (μέσω Lotw αλλά και μέσω bureau με την απηρχαιωμένη μέθοδο ανταλλαγής καρτών).
Συνεπώς μπροστά από την επαφή αυτή θα βάλω ένα ερωτηματικό (;), αυτό το κάνω για δύο λόγους:
1. Η επαφή αυτή δεν θα εμφανίζεται πλέον στα στατιστικά στοιχεία του Logger32.
2. Δεν την διαγράφω διότι προσωπικά είμαι σίγουρος πως έγινε. Όταν για κάτι δεν είμαι σίγουρος, γράφω σχετική σημείωση στο πεδίο Comment.

Την Samoa δεν την ακούω ακόμη και όταν βγαίνει qro, τώρα αν βγαίνει qrp...



Που να τον ακούσω. Αναγκαστικά άφησα τον ασύρματο και έφτιαξα ένα Ελληνικό καφέ στο ποτήρι από το σετ χύτρας - ποτήρι που πρόσφατα μου έκανε δώρο ένας φίλος:






Την παρακάτω φωτογραφία την αλίευσα πρόσφατα από το φ. μπουκ:


Είμαστε οι τελειόφοιτοι του Εμπορικού τμήματος του Ζωγραφείου στις αρχές της δεκαετίας του 70.


Οι γνώσεις και οι βάσεις που μου δόθηκαν από τους καθηγητές μου, με βοήθησαν πάρα πολύ στην κατοπινή ζωή μου, τους είμαι υπόχρεος.



Aegean VHF Contest
Άρχισαν τα σεμινάρια που παραδίδει ο Μάκης SV1NK στους Αθηναικούς συλλόγους.
https://rfnews.gr/?p=2823
Το πρώτο έγινε στα νέα γραφεία του ΣΡΕ:

Ο SY1BBC πρώτα παρουσίασε το θέμα SSTV με κινητά τηλέφωνα Android.

Μετά ο SV1NK έκανε μια εκτεταμένη παρουσίαση του contest, μίλησε για τους όρους, τις κεραίες, τους τρόπους διάδοσης κλπ. Φυσικά απάντησε και σε πολλές ερωτήσεις.

Μετά τα μέλη του συλλόγου συγχάρηκαν τον Ιβάν SV1FYX που γιόρταζε τα γενέθλια του και του πρόσφεραν το δώρο του.
Τον Ιβάν τον γνώρισα το 2003. Ήταν η εποχή που έγιναν οι πρώτες εξετάσεις ρ/ε με την νέα νομοθεσία. Για τις εξετάσεις είχα ενημερωθεί τελευταία στιγμή, μέχρι τότε δεν συμμετείχα σε κάποιο σωματείο απλά διάβαζα τις "Ραδιοτηλεπικοινωνίες" που ήταν η μοναδική μου επαφή με το χόμπι. Σε εκείνες τις εξετάσεις λοιπόν ο Ιβάν καθόταν σε μία κοντινή μου θέση και έτσι γνωριστήκαμε.