8/6/16

YI1IRQ

Ξεψαχνίζω το ημερολόγιο μου (Logger32) και στέλνω e-mail σε όσους έχουν καθυστερήσει πολύ να απαντήσουν με την κάρτα τους, σε κάποιους που δεν ανέβασαν αρχεία στο Lotw εδώ και καιρό κλπ.
Ψάχνοντας έπεσα και πάνω στον YI1IRQ που όπως αναφέρει ο YI1H στο qrz.com είναι πειρατής:


Δεν πειράζει το Ιράκ το έχω επιβεβαιωμένο. Πρόσφατα έκανα και τον YI3WHR στην Βαβυλωνία στα 20Μ PSK63.



Η ηλιακή ροή έπεσε πλέον κάτω από το 80, οπότε τελευταία μόνο cw και ψηφιακά. Ο EA8CYLαπό τας Καναρίους νήσους στα 20M JT9 μου πρόσθεσε μια ακόμη οντότητα στο JT:



Συμπλήρωσα τις 71. Πάντα με τη βοήθεια του JT-Alert που με ειδοποιεί φωνητικά για όποιο dxcc μου λείπει (αποκλειστικά στο JT):



Εφόσον το ρυθμίσεις, γίνεται ένας περίφημος βοηθός.



Όλο και περισσότεροι συνάδελφοι ανεβάζουν ημερολόγια στο Eqsl.cc




Μέχρι τώρα δεν ενημερώνω τις επαφές αυτές ως ληφθείσες βασιζόμενος στα στοιχεία του Eqsl. Σύντομα θα αλλάξω τακτική και οι επαφές του Eqsl μόνο τα διακριτικά των οποίων έχουν επιβεβαιωθεί η αυθεντικότητα (AG) θα ενημερώνουν το ημερολόγιο μου.



MixW νέα έκδοση η 3.2
Μετά από αρκετό καιρό είναι αλήθεια, κυκλοφόρησε νέα έκδοση:

Το MixW ήταν το πρώτο πρόγραμμα ψηφιακών που χρησιμοποίησα, είχα φθάσει μέχρι καιτην έκδοση 2.1 και το χρησιμοποιούσα επίσημα (registered user).
Κάποτε είχαν κυκλοφορήσει την τότε νέα έκδοση 3 αλλά είχα ήδη περάσει στο HrD. Οι δημιουργοί του MixW σεβόμενοι τους παλιούς πελάτες τους που είναι μαζί τους για πάνω από αρκετά χρόνια (10 νομίζω), παραχώρησαν δωρεάν την πρόσβαση στην εξελιγμένη έκδοση 3χ.