18/2/17

Φασόλι φασόλι

γεμίζει το... σακούλι. Έλαβα ένα φάκελο γεμάτο γραμματόσημα κάποια στην κανονική πλευρά και τα περισσότερα στην πίσω:


Ίσως για αυτό ζητούν κάποιοι 2 green cards. Ο φάκελλος περιείχε μία κάρτα που την περίμενα πολύ:




Επιβεβαιώνει qso του 2014 με την Νικαράγουα. Έτσι πλέον στο ημερολόγιο η μόνη ανεπιβεβαίωτη επαφή είναι παραμένει με την Κόστα Ρίκα ( και αυτό οφείλεται στους TI4ADS & TI8II = bad qsl'ers). Υπάρχουν και άλλοι που δεν μου απάντησαν (όπως ο V85DX = bad qsl'er) αλλά έχω καλυφθεί με έτερο qso από την ίδια ραδιοχώρα.
Πλέον οι ραδιοχώρες μου ανέρχονται στις 257 με επιβεβαιωμένες 256, πολύ καλή αναλογία που υποβοηθήθηκε με green cards και irc's.
Η κατάσταση στο Lotw έχει ως εξής:


συν 3 κάρτες που έχω στο χέρι.

Ήρθε και γράμμα από την ARRL:


που μου λέει ότι η πιστωτική μου κάρτα δεν έγινε δεκτή. Στην σημερινή ημέρα λοιπόν που όλοι ή σχεδόν όλοι επικοινωνούν με e-mail η ARRL προτίμησε το snail mail.



Χθες ήταν μια δύσκολη ημέρα - είχα συνεργείο στο σπίτι - για το χόμπι. Έτσι παρά του ότι αποφεύγω τα σ/κ σήμερα είπα να κάνω μερικές κλήσεις σε JT65. 
Στα 15Μ ήταν αρκετοί στον αέρα αλλά λίγοι απαντούσαν σε κλήσεις, κάποιοι ίσως ήταν απασχολημένοι με άλλες δραστηριότητες ενώ κάποιοι λίγοι φαντάζομαι πραγματικά δεν άκουγαν. Το pskreporter όμως (εφόσον το έχουν ενεργοποιημένο) τους προδίδει και έβλεπα πως με αποκωδικοποιούσαν:


Λίγο μετά γύρισα στα 12Μ CW όπου ο David A92GE από το Bahrain άκουσε τα σήματα μου. 
Λίγο παρακάτω βρίσκονταν ο 7Z1HL από τη Σ. Αραβία που δυσκολεύθηκε να ακούσει.τα 5W μου. Επανέλαβα 3-4 φορές το διακριτικό μου και μου έδωσε 119, το qso καταχωρήθηκε άμεσα.