13/2/17

TL8TT μια καλή dxpedition

οδεύει προς το τέλος της. Καταληκτική ημερομηνία σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους είναι η αυριανή:


Η ευκαιρία των σταθμών που δεν χρησιμοποιούν ενισχυτές έρχεται τις τελευταίες ημέρες των dxpedition. Τότε που οι κιλοβατικοί και με μεγάλες κατευθυντικές κεραίες σταθμοί έχουν κάνει τον dx σταθμό σε αρκετές μπάντες, έρχεται η ευκαιρία των σταθμών των 100W ίσως ακόμη και των qrp.
Η αλήθεια είναι πως οι καλοί χειριστές του TL8TT με άκουσαν και τις προηγούμενες ημέρες με λίγη προσπάθεια. Μου έλειπαν τα 20Μ CW που μου απάντησε σήμερα με την πρώτη κλίση μου. 

Η ισχύς μου δεν ήταν qrp ούτε το μάξιμουμ του μηχανήματος μου.



Το σ/κ η δραστηριότητα στο shack ήταν μικρή, το Σαββάτο άλλωστε ήταν η μηνιαία συνάντηση φίλων του AthensQRPNet για καφέ και έλειπα. Το qso στη μεγαλύτερη απόσταση (2800χλμ.) ήταν αυτό με τον R1OAI στα 20M JT65 φυσικά με qrp ισχύ.



Μαδαγασκάρη
Μέσω eqsl.cc έλαβα μια ωραία κάρτα από τον 5R8IC 


που μέχρι τώρα τον είχα στα 10M CW και PSK. Ο καλός συνάδελφος είναι και αξιοπρεπής και ανεβάζει τα αρχεία του στο Lotw. Προσωπικά θεωρώ αξιοπρεπείς τους dx σταθμούς που δεν έχουν bureau αλλά ανεβάζουν αρχεία στο Lotw (και δεν ζητούν $, κουπόνια κλπ.).



Έγιναν και κάποιες επιδιορθώσεις στην καλωδίωση των ηχείων: