26/2/17

XX9D Macau



Μια καλή dxpedition ακόμη έφθασε στο τέλος της. Για εμένα απετέλεσε μια χαμένη ευκαιρία για ένα ATNO. Πρώτα από όλα κατά το μεγαλύτερο διάστημα που διαρκούσε δεν την άκουγα, κάποιες φορές που περνούσε εδώ δεν είχα πολύ χρόνο για προσπάθεια ή έλειπα, στα 17Μ που την άκουσα κάποιες φορές δεν είχα κεραία κλπ.

Πχ προχθές που μπορεί να την πετύχαινα στα 15Μ δεν ήμουν σπίτι:

Κάποιοι όταν σταματούσε η αποστολή έκαναν εκπομπές στην συχνότητα της μπερδεύοντας συναδέλφους:


Ούτε την Γουινέα πρόλαβα αλλά αυτή δεν μου λείπει:




Shack
Το σ/κ βρέθηκα στο shack ελάχιστα. Η γνωστή dx'er Elvira βρίσκεται στη Μπουρκίνα Φάσο και την πέτυχα στα 20Μ RTTY δεν δυσκολεύθηκε με την πρώτη να αποκωδικοποίηση τα ισχύος 5W σήματα μου, δίνοντας μου μια νέα ραδιοχώρα στην κατηγορία qrp.


IC-910
Παλιά είχα αυτόν τον π/δ ένα μηχάνημα που προσέφερε λίγα σε σχέση με την αξία του κατά τη γνώμη μου. Για αυτό εδώ και αρκετό καιρό δεν βρίσκεται στην κατοχή μου. Το 2013 είχα ζητήσει στο φόρουμ του CHIRP να το συμπεριλάβουν στους π/δ που ελέγχει το πρόγραμμα. Ακόμη δεν έχει γίνει κάτι αλλά είδα πρόσφατα κάποια δραστηριότητα:






Το Σάββατο βρέθηκα κοντά στη θάλασσα και όχι στο shack όπως είπα.



Την Κυριακή ήταν ώρα για εργασίες στην αυλή, ο γκριζούλης - που έχει αναλάβει τις λειτουργίες cat στο shack:


ξαπλάρωνε ακούγοντας μουσική από το Wouxun.