16/6/15

Good & bad qsl'ers

Παρέλαβα σήμερα κάρτα από τον EY7AD και επιβεβαίωσα το Τατζικιστάν.

Ο συνάδελφος είναι πολύ καλός στην ανταπόκριση του. Του έστειλα την κάρτα συστημένη τον Απρίλιο και την παρέλαβα σήμερα. EY7AD = Good qsl'er.

Γιατί του την έστειλα εφέτος; Διότι στο παρελθόν είχα στείλει κάρτα στον EY7AB τον Δεκέμβριο 2012. 
Ακολούθησε ερώτημα μου με e-mail (3/13), απάντησε ότι δεν την παρέλαβα και αν θέλω την κάρτα του θα μου την στείλει γρήγορα. Φυσικά του ζήτησα να το κάνει και του έστειλα ταχυδρομικά την κάρτα μου ξανά.
Όταν τον ρώτησα με e-mail την τύχη της κάρτας, δεν πήρα απάντηση.

Επειδή η χώρα του συνέχιζε να μου λείπει, τον Αύγουστο 2014 έστειλα αυτή τη φορά συστημένα νέα κάρτα (ως άνω) με ότι χρειαζόταν. Απάντηση μέχρι σήμερα δεν έλαβα.
Σήμερα του έστειλα νέο e-mail, το οποίο διαβάστηκε. Στις 16/6 απάντησε ότι βρίσκεται στη Ρωσία και ζήτησε την δ/νση μου για να τη στείλει, ίδωμεν.
Λόγω της συμπεριφοράς του τον κατέταξα στους αδειούχους με κακή συμπεριφορά.
EY7AB = Bad qsl'er

Μπορεί κάποιες χώρες να μην διαθέτουν bureau, αλλά οι συνάδελφοι δεν έχουν καμία δικαιολογία για να μην λειτουργούν το Lotw. Ακόμη και αν είναι ανίδεοι περί των η/υ, μπορούν να ζητήσουν βοήθεια από άλλους συναδέλφους.