16/11/16

Τι μπορεί να κάνουν οι green cards;

Δεν ξέρω για άλλους, εμένα μου έφερε μια επιβεβαίωση ραδιοεπικοινωνίας μου. Ο συνάδελφος γράφει στην σελίδα του στο qrz.com ότι σύμφωνα με την πολιτική του, εφόσον λάβει κάρτα ανεβάζει την επαφή στο Lotw. Συνεπώς του είχα στείλει ταχυδρομικά την κάρτα μου αλλά απάντηση δεν έπαιρνα. Μετά από αλλαγή e-mail αντιλήφθηκα ότι πρέπει να στείλω και green cards. Όπερ και εγένετο.


Έτσι, επιβεβαιώθηκε και αυτή η ραδιοχώρα που έλειπε από τη συλλογή μου. Όσο ανεβαίνει το πλήθος των ραδιοχωρών σε ένα ημερολόγιο ρ/ε τόσο δυσκολεύει η προσθήκη νέων, ιδίως κάτω από τις τρέχουσες συνθήκες διάδοσης και χωρίς να είσαι υπερσταθμός. Εάν δε ο ανταποκριτής δεν χρησιμοποιεί Lotw και σου στείλει κάρτα. Τότε έχεις ακόμη πολλά να κάνεις. Πρώτα πρέπει να τσεκάρει τις κάρτες ο αρμόδιος ελεγκτής που για τη χώρα μας είναι ο Κλεάνθης. Μετά αρχίζουν οι βαρετές διαδικασίες του Lotw και στο τέλος πρέπει να καταβληθεί το τίμημα που αντιστοιχεί μέσω πιστωτικής κάρτας και όλα αυτά μέσα από τα βαρετά μενού του Lotw. Εάν  επιβεβαιώσω 250 ραδιοχώρες μετά μπορεί να μην συνεχίσω, ίδωμεν.



Την Νιγηρία στα 15Μ δεν την έχω επιβεβαιωμένη και ετοίμασα  την κάρτα για να φύγει.


Το άλλο qso στα 160Μ δεν είναι δικό μου μιας και δεν έχω κεραία για εκεί. Ενημέρωσα τον συνάδελφο για να δει τι μπορεί να διορθώσει.



Η διάδοση δεν ευνοεί μακρινές επικοινωνίες, για αυτό ίσως δεν καταφέρνω τον TL8AO στην Κεντρική Αφρική. Υπάρχουν κάποιες ελπίδες βέβαια αν λιγοστέψει το pile up.

Άλλα ενδιαφέροντα qso: 3B8CF 20M RTTY Mauritius isl. 7358χλμ., 5X1XA 15M CW Ουγκάντα, 5N/PA3TG 20M CW Νιγηρία και το καλύτερο με τον G4RCG στα 20M CW η ισχύς του 200W και π/δ TS-990 κατάφερε να ακούσει τα 5W μου.