7/11/16

Ημερολόγιο shack σ/κ

Τα σ/κ  δεν βρίσκομαι πολύ στο shack. Ο χρόνος είναι αφιερωμένος σε άλλα πράγματα, διάβασμα Κυριακάτικης εφημερίδας κλπ. σε αυτό συντελεί και η κατάσταση των συχνοτήτων που είναι πολύ φορτωμένες με δραστηριότητες.Κάτι σαν μποτιλιάρισμα hihi.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχω το νου μου σε αυτές (τις συχνότητες) κυρίως μέσω cluster.

ZL7G Chatham isl. OC-038 μια πονεμένη ιστορία.
Η dxpedition τελειώνει την 9/11 αλλά στο δέκτη μου δεν ακούγεται.


Ακούγονται μόνο όσοι επανειλημμένα την καλούν. Την Κυριακή απόγευμα τους άκουσα αμυδρά για πρώτη φορά στα 20Μ CW αλλά δεν περνούσα και έπρεπε να αποχωρήσω από το shack.

5H3DX Τανζανία
Παρότι η Αφρική δεν είναι δύσκολη για την περιοχή μου, στα 12Μ CW που χρησιμοποιώ την κεραία των 10 δεν περνούσα με 5W.




η πρόβλεψη έλεγε επιτυχία 50% οπότε ανέβασα στα 50W και το qso έγινε.

Άλλα αξιόλογα για εμένα qso:
K1GQ 15M CW, VK5PO 20M RTTY, και το καλύτερο με τον HA43QRP στα 20M CW. Ισχύς 5W εκατέρωθεν.


A31MM Toga
ο καλός και αξιοπρεπής συνάδελφος ανέβασε άμεσα τα αρχεία στο Lotw και στο Clublog


Thank you Hiro san well done.



CHIRP
Η ARRL ετοίμασε ένα webinar για όσους θέλουν να μάθουν να προγραμματίζουν τους π/δ τους με το CHIRP
https://www.youtube.com/watch?v=pbj_L8Dl-gc

το έχω χρησιμοποιήσει στον προγραμματισμό π/δ όπως FT-857, FT-817, VX-8, KG-UVD1P κλπ. χωρίς πρόβλημα.
http://chirp.danplanet.com/projects/chirp/wiki/Home

Επιπλέον το CHIRP μπορεί να τρέξει σε λειτουργικά συστήματα όπως Win, Linux και MAC. Ο χρήστης χρειάζεται να είναι προσεκτικός όταν χρησιμοποιεί προγράμματα τρίτων κατασκευαστών,  χρησιμοποιώντας τα με δική του ευθύνη.