20/5/15

J43VHF

Η ομάδα J43VHF ενημέρωσε και το ηλ. αρχείο στο Eqsl.cc οπότε δεν χρειάζεται να γράφουμε κάρτες. 

Η επαφή με το J43VHF έγινε με ισχύ 10W και φορητή κεραία την Arrow 3 στοιχείων από την αυλή του σπιτιού μου. Π/δ το FT-857 με μία μπαταρία Lipo 5A. Τη στιγμή της επικοινωνίας μου το μπαλόνι βρισκόταν νότια της Βυτίνας στο locator KM17co (37.372 & 22.11917), περίπου 160χλμ. απόσταση από εμένα και σε υψόμετρο 7548μ. To pile up ήταν μεγάλο, πρωτοφανές θα έλεγα για τα 2Μ ssb στη χώρα μας και δεν ήταν εύκολο να περάσεις.



Αργότερα στα εντευκτήρια της ΕΕΡ παρουσιάσθηκε η ηλεκτρονική κατασκευή του J43VHF. 




Η επικοινωνία μας με το J43VHF γινόταν στα 2Μ ssb, οι κλήσεις μας μεταφέρονταν στο σταθμό βάσης που άκουγε στα 70εκ. Η βάση επικοινωνούσε με το σταθμό στα 23εκ. και αυτός εξέπεμπε της απαντήσεις πάλι στα 2Μ ssb. Το πολύπλοκο αυτό σύστημα επικοινωνίας, διασφάλιζε την ομαλή επικοινωνία με το μπαλόνι.


Επίσης στο Eqsl έφθασε και η κάρτα από το Reunion isl.:


Τα αρχεία από τα Lotw & Eqsl μου είναι απαραίτητα για να ενημερώνω το δικό μου Logger32 επιβεβαιώνοντας τις χώρες, τα IOTA και τα locator που με ενδιαφέρουν.